ارسال و پست از درب منزل مشهد

ارسال و پست درب منزل مشهد یکی از دغدغه های این روزای شهر های پر رفت و آمد و شلوغ می باشد.

امروزه با وجود اینترنت در سراسر کشور و راه اندازی وب سایت ها و اپلیکیشن های پست مرسولات در هر زمان و موقعیت مکانی پست اینترنتی امکان پذیر است و می توان به صورت آنلاین از خدمات شرکت های ارسال کننده کالا استفاده نمود و مرسوله خود را تا زمان رسیدن به مقصد به صورت آنلاین پیگیری نمود. از دیگر مزیت های این روش صرفه جویی در وقت و هزینه است زیرا با این کار فرستنده درب منزل کالای خود را تحویل و گیرنده درب منزل دریافت می نماید و از پرداخت هزینه های اضافی معاف می شوند و نیازی به صرف کردن وقت برای ارسال و تحویل مرسوله ندارند.

شرکت های پست اینترنتی با راه اندازی نمایندگی در شهرستان های کشور امکان استفاده از این خدمات را برای تمام هموطنان عزیز فراهم نمونده اند. مشهد به دلیل موقعیت ویژه ای که در کشور دارد به صورت خاص مورد توجه این شرکت ها قرار گرفته است و امکان ارسال درب منزل مشهد را برای فرستنده و گیرنده مرسوله را با سرعت بالا فراهم می کنند و می توانند از این خدمات برای انواع کالا های مجاز در وزن و حجم های مختلف از سرویس درب به درب منزل مشهد استفاده نمایند.

پست در منزل مشهد

پست در منزل در مشهد توسط داناحمل

استفاده از پست آنلاین در ارتباط اقتصادی تهران با مشهد:

تهران و مشهد در زمینه های زیادی با یکدیگر مبادلات اقتصادی دارند که بازاریان و تجار زیادی در این زمینه فعالیت دارند و دنبال راهی برای کاهش هزینه های حمل و نقل مرسولات خود هستند و از طرفی مرسوله های خود را با اطمینان کامل سفارش دهند. شرکت های پست آنلاین با ارائه سرویس های پست و حمل و نقل بار در هر نقطه از کشور از جمله تهران و مشهد بهترین خدمات جابجایی هر نوع کالایی را با هر وزن و حجمی را با سرعت بالا و در اسرع وقت را فراهم کرده اند.

شرکت های پست آنلاین خدمات خود را بیمه می کنند و افراد می توانند با خیال راحت کالاهای خود را به این شرکت ها بسپارند زیرا در صورت هر گونه ایجاد خسارت و مشکلی بیمه طرف قرارداد مؤظف است خسارت های وارد را کامل بپردازد.

به صرفه ترین پست از درب منزل مشهد:

شما می توانید برای بهره مندی از خدمات ویژه و ارزان ترین روش پست مرسوله از اپلیکیشن ها و وب سایت های شرکت های پست درب منزل مشهد استفاده نمایید و با وارد نمودن نوع مرسوله، آدرس دقیق مبدأ و مقصد نزدیکترین سفیر را برای انجام این کار انتخاب کنید و هر نوع کالایی را با قیمت مناسب به صورت درب به درب منزل مشهد به هر نقطه از کشور و بالعکس جا به جا کنید. عامل اصلی مقرون به صرفه تر بودن پست آنلاین این است که تمام مراحل ثبت درخواست، پیگیری و پرداخت هزینه به صورت اینترنتی بوده و مانع از صرف هزینه های حضوری و رفت و آمدهای طولانی می شود.

پست از درب منزل مشهد

پست درب منزل در مشهد

مزایای پست درب منزل مشهد:

  • یکی از بهترین مزایای ارسال درب منزل مشهد این است که با وارد کردن کد کالا های ارسالی می توانید به صورت آنلاین مرسوله را تا رسیدن به مقصد پیگیری نمایید.
  • پست از درب منزل مشهد این امکان را به مشتریان می دهد که هزینه را پس از رسیدن مرسوله به مقصد به صورت حضوری پرداخت نمایند.
  • پست از درب منزل مشهد کالا را می تواند به خارج از شهر یا دیگر نقاط مشهد انتقال دهد و با بیمه کردن کالاها تضمینی برای کار خود صادر می کند.
  • پست درب منزل مشهد سعی دارد که مرسوله را بدون هیچ گونه خسارتی کمتر از 48 ساعت به مقصد برساند.
  • شما می توانید قبل از ثبت درخواست خود با کارشناسان مربوطه بصورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و بهترین راه و وسیله را برای جابه جایی مرسوله خود استفاده نمایید.

بسته بندی مرسوله های پست درب منزل مشهد جهت جابه جایی به شهرستان ها:

بسته بندی کالاها جهت جابه جایی کاری کاملا تخصصی است، ابتدا باید اطلاعات لازم را از کالای ارسالی کسب شود سپس نوع بسته بندی مناسب برای آن انتخاب شود. گاهی اوقات به دلیل رعایت نکردن اصول بسته بندی کالای ارسالی خسارت های زیادی به مشتری و پست وارد می شود که امروزه با وجود تیم متخصص پست درب منزل مشهد این خسارت ها به حداقل رسیده اند. به طور کلی بسته بندی کالاها در دو دسته قرار می گیرند.

ارسال اشیای با ارزش: این دسته از اشیا ارزش مادی زیادی دارند و نوع بسته بندی و حمل آن ها دقت خیلی بالایی می خواهد. وسایل پزشکی، وسایل آزمایشگاه، مواد شیمیایی، اسناد و مدارک، طلا و جواهر و … در این دسته قرار می گیرند.

ارسال بسته های حاوی خرده بار: جا به جا کردن خرده بار یکی از مشکل ترین و پر درد سر ترین نوع جابه جایی ها است که اگر این جابه از شهری به شهری دیگر باشد سختی را دو چندان می کند اما گروه متخصص ارسال درب منزل مشهد که در شرکت های پست آنلاین انجام می شود این مشکل را برای مشتریان حل کرده است و این بارها را به صورت اصولی بسته بندی کرده و حمل می کند.

 

پست درب منزل

پست درب منزل در خراسان رضوی

 

معرفی شرکت دانا حمل:

شرکت دانا حمل از سال 1395 با هدف ارائه خدمات پستی مورد نیاز در فروشگاه های اینترنتی و خدمات پستی دیگر نظیر ارسال درب به درب، خرید های درب منزل و محل کار، توسط یک تیم متخصص راه اندازی شد.

این شرکت ابتدا کار خود را در نقاط داخلی تهران شروع کرد و بعد از موفقیت ها و رضایت مندی که از مشتریان داشت تصمیم گرفت این سیستم را در دیگر نقاط کشور از جمله مشهد راه اندازی نماید و با ایجاد وب سایت و اپلیکیشن این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم نمود که تمام فرآیند خرید و درخواست های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات ویژه این شرکت موفق به وب سایت  https://www.danahaml.com مراجعه فرمایید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از مشتریان

افتخار میکنیم میزبان بهترین ها هستیم