اهمیت ارتباطات در دستیابی به موفقیت کسب و کارها

“همه چیز به ارتباطات بستگی دارد” عبارت رایجی که در تجارت و کسب و کار می شنویم. اما همانطور که ارتباطات معنادار برای موفقیت یک شرکت حیاتی است، برای داشتن یک زندگی رضایت بخش نیز ضروری است.

نقش ارتباطات در موفقیت کسب و کارها

هنگامی که در حال ایجاد روابط بهتر با شرکای کاری و ذینفعان، تعامل با کارکنان، بهبود محیط خود و کمک به جامعه هستید، مطمئناً در حال ایجاد حس اعتماد و ایمان به شرکت خود هستید. شما در حال ایجاد وفاداری در مشتری هستید. همچنین در حال ساختن دنیای بهتری هستید که در آن زندگی واقعی تحت تاثیر قرار می گیرد و بهبود می یابد.

در واقع، روابط کلیدی برای آینده اقتصادی و اجتماعی جهان ضروری است. برای درک اینکه چقدر مهم است که هر منطقه از جهان با هم در ارتباط باشند، به همه‌گیری ویروس COVID-19 و واکنش های بین‌المللی نگاه کنید. به عنوان مثال، واکسن فایزر شامل 280 جزء است که از 19 کشور مختلف تهیه شده است. ایجاد آن نتیجه همکاری بین المللی بود و موفقیت آن مستلزم یک شبکه تولید و توزیع جهانی انعطاف پذیر است.

به همین دلیل است که در دانا حمل، هدف اصلی ما ارتباط مردم و بهبود زندگی است. این فقط یک شعار برای ما نیست… این فراخوان ماست. این احساس وظیفه و ظرفیت ماست که برای یک هدف مشترک کار کنیم. ویروس کرونا هدف ما را برای ایجاد ارتباط بین مردم و بهبود زندگی تقویت کرده است.

در نهایت، ایجاد ارتباطات در سراسر جهان فقط برای کسب و کار شما خوب نیست، بلکه برای سیاره ما و توانایی ما در ایجاد پیشرفت اجتماعی معنادار نیز مفید است.

نقش ارتباطات در موفقیت کسب و کارها

بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم که چگونه شرکت شما می‌تواند با ایجاد ارتباطات عمیق‌تر تفاوت ایجاد کند:

– ارتباط با جوامع

کارهای بشردوستانه، داوطلبانه، و مشارکت اجتماعی برای برند شرکت های بزرگ بسیار خوب است، اما مهمتر از آن، این کارها لازمه ی جامعه ای شکوفا است. در حالی که شرکت شما به حمایت جامعه ای که در آن تجارت می کنید نیاز دارد، بلکه حتی بیشتر به حمایت  متقابل شما نیاز دارند.

شما می توانید گروه های اجتماعی و اقتصادی خاصی را برای حمایت مالی هدف قرار دهید و کارکنان خود را برای داوطلب شدن و مشارکت تشویق کنید.

همچنین بخوانید: عوامل تاثیر گذار در مدیریت زنجیره تامین

تشویق کارکنان به شرکت در کارهای خیرخواهانه

برای مثال شرکت DHL برای ایجاد ارتباطات بهتر با کارمندان خود، برنامه DHL Got Heart را راه‌اندازی کرده است. این برنامه برای کارمندانی که در کارهای خیرخواهانه و داوطلبانه شرکت می کنند جشن می‌گیرد و به آنها پاداش می‌دهد.

ارتباط با جامعه همچنین باعث شناخت چالش هایی است که شرکت می تواند با آن مواجه باشد. برای این منظور، پایداری باید بخشی از ماموریت شما باشد و باید در بستر سازمان شما قرار گیرد. این الهام بخش مشتریان و جامعه شماست – آنها به طور فزاینده ای از شما انتظار دارند. این به کارکنان شما کمک می کند تا احساس کنند بخشی از یک ماموریت بزرگتر هستند. اما مهمتر از همه، آینده ما بستگی به اقدام چشمگیر و قدرتمند ما در حال حاضر دارد.

صرف نظر از اندازه، سازمان شما باید متعهد به همکاری با شرکای پایدار باشد. اقدامات یا تلاش های کوچک کافی نیستند. ما نیاز به اقدام جسورانه داریم. برای شرکت شما، اهداف و استراتژی‌ها ممکن است متفاوت باشند، اما ایجاد ارتباطات محیطی قوی‌تر ضروری است.

ارتباط با کارمندان

ماموریت ما روشن است: ایجاد ارتباط بین مردم و بهبود زندگی. دانا حمل متعهد است که با کمک به افراد و کسب و کارها، با هدایت هزینه به سمت آینده ای پایدارتر، تأثیر اجتماعی پایدار ایجاد کند.

همچنین بخوانید: 4 اصل مهم مدیریت کسب و کار و حمل و نقل در زمان اپیدمی کرونا

– ارتباط با کارمندان

کارمندان شما تنها عامل موفقیت شرکت شما نیستند، آنها دوستان، همکاران و همسایگان شما هستند. آنها اعضای جامعه شما هستند. شما باید مشتاق باشید که به آنها کمک کنید تا مسیری مثبت به جلو ایجاد کنند. برنامه‌های تعامل قوی با کارکنان، پاداش و قدردانی، و برنامه‌های توسعه حرفه‌ای همگی باید بخشی از معادله باشند.

 

– ارتباط با مشتریان

مشتریان شما باید احساس کنند که بخشی از ماموریت شما هستند. این امر به ویژه برای کسب و کارهای کوچک مهم است، جایی که از دست دادن یک مشتری کلیدی می تواند تأثیر بزرگی بر فعالیت شرکت داشته باشد. ارتباط با مشتریان به معنای داشتن یک سیستم ارتباطی حساس فرهنگی و سیستم پشتیبانی قوی از مشتری است.

آیا شرکت شما آماده است تا تأثیر بزرگی در جامعه بگذارد؟ با ایجاد ارتباطات قوی تر با کارمندان، مشتریان، شرکا، جوامع و محیط، شما می توانید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از مشتریان

افتخار میکنیم میزبان بهترین ها هستیم