شرایط و مزایای تحویل کالا در مقصد

شاید برای همه شما این اتفاق افتاده باشد که مجبور باشید بسته ای را از درب منزل یا محل کار خود جابه جا کنید که به دلیل مشغله کاری یا هر دلیل دیگری که امروزه در زندگی مدرن وجود دارد نتوانید این کار را انجام دهید. همچنین احتمال آسیب دیدن کالا تا لحظه تحویل کالا در طول مسیر جابه جایی و یا تحویل کالا در مقصد طولانی شود، همچنین هزینه جابه جایی و به صرفه بودن آن مسئله مهمی است، از طرفی روش نگهداری و بسته بندی کالا ارسالی نیز دلیل مهم دیگری است که روش های ارسال و تحویل کالا نیازمند تغییر باشند.

سبک زندگی امروزی با افزایش دقت و سرعت بالا نیازمند روش های هوشمندی جهت ارسال و تحویل کالا و بسته ها می باشد، شرکت های آنلاین زیادی با این هدف با پوشش دهی سراسری کشور راه اندازی شده اند.

 

تحویل کالا پست:

پست یک واسطه بین فرستنده مرسوله و گیرنده آن است که در هر کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و هر تغییر و تحول جدیدی در آن پیامدهای مثبت فراوانی به دنبال دارد به عنوان مثال ابتدا در ادارات پست فقط پست های عادی انجام می شد بعد از گذشت زمان پست پیشتاز، پست خصوصی و .. به خدمات این اداره اضافه شد که در صرفه جویی وقت و هزینه بسیار مؤثر بودند تا به امروز که شرکت های حمل و نقلی اینترنتی روی کار آمدند که تحول بزرگی در خدمات پست ایجاد کردند که می توان با این نوع پست تحویل کالا درب منزل، تحویل کالا از پست، تحویل کالا درب کارخانه و همچنین تحویل کالا در مقصد را داشت که این ها می توانند مبدأ یا مقصد مرسوله مورد نظر باشند.

 

درب به درب

راهکار مناسب جهت تحویل  و ارسال کالا درب محل مورد نظر:

ارسال بار اینترنتی یک روش نوین جهت ارسال و تحویل کالا درب منزل انواع مرسوله های پستی می باشد. این نوع پست باعث می شود که تحویل کالا با سرعت بالایی صورت بگیرد و روی کاهش زمان و هزینه های مصرفی بسیار مؤثر باشد. با این روش نوین شما در هر کجای کشور که باشید با هزینه ای مناسب می توانید ارسال و تحویل کالا داشته باشید که امروزه تحول عظیمی است در زندگی و کسب و کارها وباعث شده افراد وقت و هزینه کمتری در جهت جابه جایی کالای خود صرف کنند.

 

مزایای شرکت های پستی (حمل و نقلی) اینترنتی:

  • تحویل کالا با این روش به زمان و هزینه کمتری نیاز دارد و شرکت هایی که در این زمینه کار می کنند با ارائه خدمات ویژه خود توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.
  • علاوه بر خدمت پست درب به درب این شرکت ها می توان سفارش اینترنتی نیز داشت به گونه ای که با مراجعه به سایت آن ها یا اپلیکیشن هایی که فراهم نمودند طی چند دقیقه می توان کالای مورد نظر خود را مشاهده نمود و قبل از ثبت قیمت آن را با سایر شرکت های دیگر مقایسه نمود سپس سفارش خود را ثبت نمایید.
  • ارسال از درب منزل در تهران و یا شهرستان ها باعث کاهش آسیب به مرسوله و همچنین کوتاه شدن مدت زمان رسیدن مرسوله به مقصد می شود. از مزایای مهم این شرکت ها پیگیری کردن مرسوله خود از زمان تحویل کالا درب منزل تا زمان تحویل کالا در مقصد که به صورت آنلاین می باشد و با این روش می توان از وضعیت و موقعیت بسته های ارسالی خود مطلع شد.
  • قابلیت پرداخت هزینه های ارسالی در محل یا مبدأ که می تواند به صورت نقدی یا به وسیله کارت های بانکی یا اعتباری صورت گیرد.
  • با سفارش دادن کالا از طریق سامانه های وب سایت یا اپلیکیشن های فعال شرکت ها یا فروشگاه های اینترنتی می توان از تخفیف های ویژه آن ها در ارسال سریع بسته و تحویل آن استفاده نمود.
  • شرکت های پست اینترنتی دارای بیمه معتبر هستند و در صورت هر گونه خسارت و آسیب به مرسوله شما بیمه طرف قرارداد متعهد است که خسارت های وارد را به شما پرداخت کند و این عامل باعث ایجاد آرامش و اعتماد در مشتریان می شود.

فناوری های ارسال بار اینترنتی:

با پیشرفت علم و تکنولوژی سیستم پست نیز از آن بی بهره نیست و فناوری هایی در این راستا ایجاد می شود که مرسوله را هر چه راحت تر و با خیالی آسوده به دست گیرنده برساند. استفاده از پهبادها یکی از این فناوری های نو در سیستم پستی است که جهت تحویل کالا و مرسوله های پستی به دست گیرنده ها از آن استفاده می کنند. پهباد ها وسیله هایی هستند که از توان الکتریکی جهت پرواز آن ها استفاده می شود و همین عامل باعث می شود که هم مصرف سوخت پایین آید و هم تأثیر زیادی روی کاهش آلودگی و ترافیک های شهری دارد. با استفاده از این وسیله مدرن پستی می توان انواع مرسوله ها را با توجه به وزن و حجم آن ها ارسال نمود.

این فناوری در کشورهای در حال توسعه روز به روز در حال پیشرفت و گسترش است، ورود فناوری های جدید به دنیای پست پایان ندارند و هر روزه امکانات زیادی در این زمینه را ملاحظه می کنیم.

معرفی شرکت دانا حمل:

شرکت دانا حمل یکی از برترین شرکت های پست اینترنتی تحویل کالا در کشور است که خدمات خوبی را در این زمینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد و با عقد قرارداد با فروشگاه های اینترنتی توانسته است موفقیت های زیادی را در ارسال و تحویل کالا کسب کند.

یکی از بهترین و مطمئن ترین سرویس پستی در سراسر دنیا خدمت درب به درب است که مزایای زیادی از جمله کاهش هزینه های خرید، کاهش در سوخت و آلودگی و … را به دنبال دارد. در این روش علاوه بر خریداران مرسوله های جزئی، صاحبان کارگاه ها و کارخانه داران می توانند با استفاده از این خدمات و تحویل کالا درب کارخانه سفارش های مقرون به صرفه تر داشته باشند.

با مراجعه به سایت دانا حمل می توان تمام خدمات این شرکت را  ملاحظه و بررسی نمود و با توجه به نیاز خود از یک یا چند خدمت از این خدمات استفاده نمود. این شرکت هر اغلب خدمات ویژه ای را برای مشتریان سازمانی و فروشگاه های اینترنتی در نظر می گیرد که می توان از آن ها استفاده نمود.

 

 

 

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از مشتریان

افتخار میکنیم میزبان بهترین ها هستیم