معرفی شرکت های ارسال درب به درب

خدمات ارسال درب به درب از جمله جدیدترین سرویس های به وجود آمده در زمینه خدمات پستی محسوب می شوند. خدمات درب به درب معمولا برای فروشگاه های آنلاین مناسب تر بوده و در تسهیل ارسال سفارشات مشتری های آن ها تاثیر چشم گیری دارند. در ادامه این مقاله به معرفی برخی از این شرکت ها و دیگر خدمات آن ها خواهیم پرداخت.

آشنایی با کوریر سرویس (خدمات ارسال درب به درب)

با توجه به گسترش سرویس های پستی در سراسر دنیا، برای محبوب شدن در میان رقبا باید سرویس ها و خدمات جدید و خاصی را ارائه کرد تا وجه تمایز باعث هرچه بیشتر شناخته شدن شرکت نوپا شود. همچنین شرکت های قدیمی پستی نیز بخاطر اینکه از شرکت های ارسال درب به درب جا نمانند و همواره توان رقابت با آن ها را داشته باشند، باید به فکر ارائه خدمات جدید و منحصر به فردی باشند. به عنوان مثالی از تغییرات جدید، می توان به خدمات درب به درب با نام کوریر سرویس اشاره کرد.

امروزه شاهد شرکت های زیادی هستیم که دارای خدمات مذکور هستند. لذا برای متقاضیان استفاده از خدمات پستی، انتخاب یک شرکت مناسب امری نسبتا سخت است. برای راحتی در انتخاب، بهتر است با انواع شرکت های موجود و خدمات آن ها و همچنین چگونگی انجام فرآیندهای پستی در آن ها آشنا شوید.

ارسال درب به درب چیست؟

معنای لغت به لغت واژه کوریر سرویس یعنی شخص یا شرکتی که اقدام به جا به جایی بسته ها، نامه ها و یا پیغام هایی از جایی به جای دیگر و یا از شخصی به شخص دیگر می کند. ارسال درب به درب مبنای کاری برخی از شرکت های خصوصی می باشد که اقدام به راحت تر کردن جابجایی بسته ها و نامه های پستی نموده اند. در این شیوه کاری، ارسال کننده جهت بهره مندی از این خدمات دو راه دارد؛ اول اینکه طی هماهنگی صورت گرفته بسته مورد نظر را در آدرس مبدا به مامورین شرکت ها ارائه دهند، و دومین روش، مراجعه به نمایندگی های شرکت ها در نزدیکی مبدا می باشد.

هدف از توسعه خدمات کوریر سرویس، انجام کارهای پستی با روش های سریع تر و ایمن تر در مقایسه با شرکت های پست است. پست های دولتی معمولا برای جابجایی بارهای سنگین مقرون به صرفه نیستند و همچنین نیاز به بازه زمانی بیشتر برای تحویل کالا دارند. ویژگی های بارزی که وجه تمایز شرکت های ارسال درب به درب هستند شامل سرعت بالا، امنیت در تحویل محمولات، فراهم بودن امکان رهگیری مرسولات و نیز استفاده از کادری مجرب و متخصص می باشد.

خدمات کوریر سرویس به سه دسته تقسیم می شوند

  • جابجایی هایی که نسبت به معیار زمان حساس هستند: برخی از شرکت های پستی کوریر سرویس با هدف جابجایی مرسولات به اقصی نقاط جهان و در زمان بندی های تعیین شده ایجاد می شوند.
  • جا به جایی مرسولات به شکل محلی: دسته دیگری از شرکت های پستی، تمرکز خود را بر روی ارسال سریع محمولات پستی می گذارند. در این شرکت ها معمولا سفارشات در روز دریافت از مبدا تحویل می شوند و نهایتا حداکثر زمان ممکن برای تحویل به دریافت کننده، فردای روز درخواست سفارش می باشد. یکی از نمونه های این نوع، شرکت درب به درب تیپاکس است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.
  • جابجایی های بین المللی: همان طور که از عنوانش پیداست، این سرویس مختص جابجایی های بین المللی می باشد که برای جلب رضایت مشتریان، خدمات متنوعی مانند پیگیری سفارش در بستر فضای مجازی، اطمینان از ارسال بدون مشکل محموله در ازای اخذ مبلغ بیشتر و… ارائه می کند.

درب به درب

مقایسه خدمات درب به درب شرکت های خصوصی و درب به درب پست

اداره پست یک اداره دولتی محسوب می شود و ناچار است که از قوانین و تعرفه های تعریف شده پیروی کند و در نتیجه قادر به ارائه خدمات خارج از چارچوب نیستند. اما شرکت های ارسال درب به درب خصوصی، می توانند با تعریف کردن تعرفه هایی خدمات ویژه ای را برای مشتریان خود ارائه دهند. به عنوان مثال اداره پست نمی تواند در بازه زمانی مورد نظر مشتری مرسوله را جابجا کند و تنها باید طبق زمان بندی های ارائه شده از جانب پست، بهترین گزینه توسط مشتری انتخاب شود.

آشنایی با شرکت درب به درب کالارسان

کالارسان با ارائه خدمات مختلف در زمینه حمل و جا به جایی مرسولات پستی جایگاه خود را در میان کاربران افزایش داده و توانسته مشتریان وفاداری را به سمت خود جذب کند. کالارسان امکان ثبت سفارش را به صورت آنلاین و با محاسبه قیمت به شکل آنی فراهم کرده است. این شرکت دارای نمایندگی هایی در کشور می باشد که در تمامی آن ها خدمات مذکور ارائه شده و مازاد بر موارد ذکر شده، برخی مرسولات را در صورت لزوم بیمه می کنند. در صورتی که از خدمات نمایندگی های و یا مامورین این شرکت رضایت نداشتید، می توانید شکایات خود را به صورت آنلاین و در هر ساعت از شبانه روز ثبت نمایید.

معرفی شرکت درب به درب تیپاکس

این شرکت موفق به جا به جایی هزاران بسته پستی در طول روز شده و کارکنان تیپاکس، وظیفه خود می دانند که عملیات دریافت، نگهداری، انتقال و تحویل به گیرندگان را به خوبی انجام دهند تا از رسیدن مرسوله اطمینان حاصل کنند. قدمت فعالیت این شرکت حدودا به 50 سال می رسد. علاوه بر اینکه اغلب مشتریان این شرکت از فعالیت های آن رضایت کامل دارند.

آشنایی با بهترین شرکت خدمات درب به درب دانا حمل

این شرکت با به کارگیری تیم های کاری مختلف مانند تیم نرم افزاری، تیم های پشتیبانی، تیم حمل و نقل و… که بسیار متعهد و کاربلد هستند، توانسته همواره خدمات مورد نیاز مشتریان و سرویس درب به درب واقعی را ارائه کند. این شرکت کل  مرسولات را بیمه کرده و امکان پیگیری آن را به صورت لحظه به لحظه برای کاربران فراهم کرده است. متقاضیان استفاده از خدمات شرکت دانا حمل، می توانند به راحتی توسط نرم افزار تعریف شده از جانب شرکت و یا پل های ارتباطی تلفنی و همچنین ثبت سفارش توسط وب سایت آن، تقاضای خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن توسط کارمندان شرکت رسیدگی می شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از مشتریان

افتخار میکنیم میزبان بهترین ها هستیم