ارسال بسته پستی از درب منزل در اهواز

با توجه به افزایش ترافیک های شهری، مسافت های طولانی و آلودگی هوا، گاهی ارسال بسته های پستی تا روزها به تعویق می افتند. شرکت دانا حمل اهواز برای سهولت ارسال بسته های پستی مشتریان عزیز، خدمات ارسال درب به درب اهواز را ارائه می‌دهد. این سیستم به طور گسترده ای در سایر شهرها در حال اجراست. به موجب آن، اتلاف زمان شما کاهش و آسودگی خیالتان فراهم خواهد شد. همچنین سیستم پرداخت در محل نیز توسط دانا حمل اهواز برای شرکت ها و فروشگاه های مایل به همکاری و امضای قرار داد؛ برای مشتریان فراهم خواهد شد.

 

خدمات پرداخت در محل (بعد از تحویل کالا) دانا حمل اهواز

امکان پرداختی در محل

در ابتدا گفتیم سیستم درب به درب اهواز، مزایای ویژه ای دارد. با اینکه مطابق قوانین شرکت های پستی باید خدمات پرداخت بعد از تحویل کالا را در اختیار مشتری قرار دهند؛ این موضوع تقریبا بسیار کم به چشم می‌خورد. دلایل زیادی باعث عدم انجام این فرایند برای خدمات پستی است. می‌توان به عدم قرار داد با شرکت های فرستنده بسته پستی درب منزل، اشاره کرد. مامورین دریافت مرسوله پستی در دانا حمل اهواز، از با تجربه ترین و ماهرترین نیروهای کاری دانا حمل می‌باشند. از ویژگی های مامورین دانا حمل، تنظیم زمان ارسال بسته مشتریان با تناسب حجم و زمان دریافت کالا توسط گیرنده است.

متخصصین دانا حمل برای راحتی مشتریان، سرویس های خدمات پرداختی بسیاری را قرار داده اند. این سیستم ها شامل؛ درگاه های اینترنتی ایمن، درگاه های اینترنتی جانبی و پرداخت نقدی نیز به صورت گسترده مورد استفاده کاربران دانا حمل اهواز قرار دارد. همچنین در این سرویس، در صورتی که مشتریان توسط طرفین قرار داد دانا حمل اهواز، بسته پستی خود را دریافت کنند؛ پس از خرید کالای مورد نظرشان، می‌توانند مبلغ نهایی را درب منزل در اهواز با سایر شهرها، و به مامورین پست پرداخت نمایند.

 

ویژگی های پست درب منزل و پرداخت در محل اهواز چیست؟

لازم به ذکر است؛ مهمترین هدف دانا حمل اهواز جلب رضایت مشتریان و افزایش اعتماد شماست. همچنین برای همکاران و فروشنده های محترم و مایل به همکاری، این سیستتم در مشتریان به طور شگفت انگیزی، آسودگی خیال را فراهم خواهد کرد. در نتیجه با افزایش بهره وری و بالا رفتن بازده روبه رو خواهید شد.

در این روش به حواله های بانکی نیازی نخواهد بود. همچنین در این سیستم نیازی به پرداخت وجه نقد به صورت قالب نمی‌باشد. معاملات را می‌توانید همانطور که گفته شد. توسط روش های قرار داده شده؛ با کمک متخصصین دانا حمل، انجام دهید. به صورت کلی مشتریان می‌توانند با فروشگاه ها در تماس باشند. ضمن اعلام انتظارات خود، خواستار استفاده از روش پرداخت درب به درب اهواز شوند.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

مزیت استفاده از ارسال بسته پستی از درب منزل اهواز

مزیت استفاده از ارسال بسته پستی از درب منزل اهواز

 

ارسال راحت و بدون دردسر بسته

مهم ترین مزایای این روش ارسال راحت بسته، بدون نگرانی از زمان دریافت گیرنده است. همانطور که گفتیم؛ مامورین ارسال ما در مدیریت زمان و تنظیم سرعت ارسال، حرفه ای و از بهترین ها هستند. مشتریان دانا حمل کمترین نگرانی را بابت زمان ارسال محموله و دریافت آن توسط گیرنده خواهند داشت. از جمله وجه تمایزات دانا حمل برخورداری از سیستم قراردادی است. به گونه ای که مرسوله پستی به طور کامل تا زمان ارسال، تحت بیمه دانا حمل قرار خواهد گرفت. ضمن ارئه بسته به مقصد دریافت کننده با امضا تاییدی بر دریافت بسته پستی خواهد کرد. همچنین فرایند ارسال تا تحویل به گیرنده را می‌توانید هم در سایت و هم در اپلیکیشن دانا حمل مشاهده نمایید.

 

هزینه های مقرون به صرفه و منطقی

دومین ویژگی قابل توجه، هزینه های منطقی و مقرون به صرفه است. دانا حمل لاله اهواز، بسته پستی شما را در زمان تحویل با توجه به حجم و اطلاعات شما درباره محتویات، بسته بندی خواهد کرد. به علاوه بسته بندی ویژه دانا حمل نیز به صورت اکسپرس خواهد بود. همه اینها به صورت منطقی بر قیمت ارسال خواهد افزود. با این وجود دانا حمل لاله با بررسی و تشخیص نیاز مشتریان، رضایت مشتری را هدف قرار داده است. بنابراین در تعیین هزینه پست، فاکتورهای زیادی دخیل هستند. ولی در دانا حمل لاله این فاکتورها به میزان قابل توجهی متفاوت و مقرون به صرفه اندازه گرفته شده اند.

لازم به ذکر است؛ در دانا حمل مشتریان به صورت عادی می‌توانند پنل کاربری تشکیل دهند. با این کار حساب کتاب ها و سفارشات را پیگیری خواهند کرد. علاوه بر اینها، برای مشتریان شرکت های طرف قرار داد دانا حمل اهواز، گزینه پرداخت در محل ایجاد خواهد شد؛ و حساب مشتریان آنها به راحتی  قابل رویت است.

 

ارسال بسته های ضروری بدون هیچگونه آسیب

در آخر از مهم ترین ویژگی های دانا حمل ارسال بسته های ضروری است. در شرایط اضطراری بهترین انتخاب شما برای ارسال بسته های پستی خود، شرکت دانا حمل لاله خواهد بود. با توجه به موارد فوق، دلیل این امر کاملا مبرم است. بسته شما در زمان مشخص شده ای که در ابتدای تحویل به مامورین ارسال داده اید؛ ارسال خواهد شد. بدون ذره ای آسیب و نگرانی بابت گم شدن بسته، آن را به مامورین دانا حمل لاله بسپارید.

 

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها