ارسال بسته پستی از درب منزل در خرم آباد

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

تکنولوژی همیشه و همیشه در حال پیشرفت بوده است و به دنبال راحتی انسان هاست همین موضوع باعث افزایش هر چه بیشتر حمل و نقل و پست های پیشتاز شد و هر روزه این روند رو به صعود است. از بزرگ ترین مزایای سیستم ارسال بسته پستی، جابه‌جایی سریع و امن محموله های ارسالی مشتریان به سراسر ایران و جهان است. شما می توانید با انتخاب شرکت دانا حمل برای ارسال بسته پستی درب به درب از منزل در خرم آباد بدون نگرانی هزینه پست و سختی کار بسته ی خود را ارسال کنید.

 

خدمات پرداخت در محل دانا حمل خرم آباد

سیستم شرکت دانا حمل خرم آباد برای ارسال بسته ی پستی از درب منزل از مزایای ویژه ای برخوردار است. یکی از این مزایا خدمات پرداخت بعد از تحویل کالا است که در اختیار مشتریان قرار داده است. این موضوع تقریبا بسیار کم به چشم می‌خورد. دلایل زیادی باعث عدم انجام این فرایند برای خدمات پستی است. می‌توان به عدم قرار داد با شرکت های فرستنده بسته پستی درب منزل، اشاره کرد.

متخصصین دانا حمل برای راحتی مشتریان، سرویس های خدمات پرداختی بسیاری را قرار داده اند. این سیستم ها شامل؛ درگاه های اینترنتی ایمن، درگاه های اینترنتی جانبی و پرداخت نقدی نیز به صورت گسترده مورد استفاده کاربران دانا حمل قرار دارد. همچنین در این سرویس، در صورتی که مشتریان توسط طرفین قرار داد دانا حمل خرم اباد، بسته پستی خود را دریافت کنند؛ بعد از خرید کالای مورد نظرشان، می‌توانند مبلغ نهایی را درب منزل با سایر شهرها، و به مامورین پست پرداخت کنند.

 

مزایای استفاده از ارسال بسته پستی از درب منزل خرم آباد

ارسال بسته های فوری

اولین ویژگی مهم شرکت دانا حمل خرم آباد ارسال بسته های ضروری می باشد. اگر شما بسته ای دارید که سرعت ارسال آن برای شما مهم است. بسته ی شما در صف بسته های ضروری در سیستم ارسال بسته پستی دانا حمل قرار می گیرد. بسته ی شما با توجه به زمانی که به مامورین دانا حمل اطلاع داده اید، ارسال خواهد شد و شما می توانید بدون هیچ نگرانی بسته را در اختیار شرکت دانا حمل قرار دهید و به هیچ عنوان نگرانی از جهت گم شدن وسایل و یا اسیب، بسته را به مامورین دانا حمل لاله بسپارید.

 

ارسال راحت و بدون دردسر بسته

مهم ترین مزایای شرکت دانا حمل خرم آباد، ارسال راحت و بدون درد سر آن است. همانطور که پیش تر نیز گفتیم؛ مامورین ارسال ما در مدیریت زمان و تنظیم سرعت ارسال، حرفه ای و از بهترین ها هستند. مشتریان دانا حمل کمترین نگرانی را بابت زمان ارسال محموله و دریافت آن توسط گیرنده خواهند داشت. از جمله وجه تمایزات دانا حمل برخورداری از سیستم قراردادی است. به گونه ای که مرسوله پستی به طور کامل تا زمان ارسال، تحت بیمه دانا حمل قرار خواهد گرفت. ضمن ارئه بسته به مقصد دریافت کننده با امضا تاییدی بر دریافت بسته پستی خواهد کرد. همچنین فرایند ارسال تا تحویل به گیرنده را می‌توانید هم در سایت و هم در اپلیکیشن دانا حمل مشاهده نمایید.

 

هزینه های مقرون به صرفه و منطقی

مقرون به صرفه بودن هزینه های دانا حمل خرم اباد از بارز ترین ویژگی هاست. با توجه به اطلاعات بسته ی پستی شما از جمله وزن، حجم و غیره. هزینه ی ارسال تعیین می شود. به علاوه بسته بندی ویژه دانا حمل نیز به صورت اکسپرس خواهد بود. همه اینها به صورت منطقی بر قیمت ارسال خواهد افزود. با این وجود دانا حمل لاله با بررسی و تشخیص نیاز مشتریان، رضایت مشتری را هدف قرار داده است. بنابراین در تعیین هزینه پست، فاکتورهای زیادی دخیل هستند. ولی در دانا حمل لاله این فاکتورها به میزان قابل توجهی متفاوت و مقرون به صرفه اندازه گرفته شده اند.

لازم به ذکر است؛ در دانا حمل مشتریان به صورت عادی می‌توانند پنل کاربری تشکیل دهند. با این کار حساب کتاب ها و سفارشات را پیگیری خواهند کرد. علاوه بر اینها، برای مشتریان شرکت های طرف قرار داد دانا حمل اهواز، گزینه پرداخت در محل ایجاد خواهد شد؛ و حساب مشتریان آنها به راحتی  قابل رویت است.

 

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

لیست شهرهای تحت پوشش داناحمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها