ارسال بسته پستی از درب منزل در شیراز

ورود و ثبت سفارش از طریق سایت | تلفن امور مشتریان: 1672

شرایط ارسال بسته پستی از درب منزل شیراز چیست؟ مهمترین مزیت ارسال پست از درب منزل شامل چیست؟ آیا شما نیز به دنبال روش هایی برای ارسال بسته ی پستی خود با کمترین میزان دردسر هستید؟ هزینه ی پست از درب منزل چقدر است؟ زیر نظر چه شرکت هایی می توانیم از خدمات پست درب منزل بهره مند باشیم؟ در ادامه در نظر داریم راهنمایی کاملی در مورد خدمات شرکت دانا حمل در شیراز، در اختیار شما قرار داده و یک راهکار مطلوب برای ارسال بسته های پستی از درب منزل ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

همه ما می‌دانیم زمان خیلی با اهمیت است. برای ارسال بسته های پستی روال معمولی بسیار وقت گیر و خسته کننده می‌باشد. خیلی از صاحبان کسب و کار، از بخش پر کردن فرم ها و تحویل اقلام به پست ناراضی هستند. همه این ها سبب شدند تا دانا حمل به کمک مشتریان بیاید. تصور کنید شما در خانه خود مانده اید؛ به دور از حمل و نقل و مسافت طولانی، ترافیک، آلودگی هوا و انواع مشکلات غیر منتظره دیگر با بیشترین سرعت بسته شما به مقصد ارسال خواهد شد. بدون فشار و استرس های وارده جهت حضور در ساعت کاری و دیرکرد ارسال بسته پستی، همه این ها تنها چند دقیقه پس از فشردن دکمه و ثبت درخواستتان توسط دانا حمل  انجام می‌شود.

تیم دانا حمل لاله، با برخورداری از سرعت و دقت و تجربه به شما اطمینان می‌دهد؛ بسته شما بدون کوچک ترین آسیب، در سریع ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر شما ارسال خواهد شد. هدف ما از گسترش این کسب و کار، راحتی  هرچه بیشتر مشتریانمان است. محموله پستی شما از طریق پنل کاربری مشتریان و وب سرویس، برای سایت های فروش آنلاین، در دسترس قرار خواهد گرفت و شما به راحتی می‌توانید آن را پیگیری نمایید. امنیت بسته توسط بسته بندی استاندارد گروه دانا حمل لاله، تامین خواهد شد. بسته بندی موضوع بسیار جدی ای به شمار می‌رود. به همین دلیل توسط متخصصین ما با دقت و توجه بالایی انجام می‌شود. بارها انواع گوناگونی اعم از بار سنگین، شکستنی، مدارک و بسیاری دیگر را شامل می‌شوند. پست دانا حمل شيراز، به شما اطمینان می‌دهد، بسته شما بدون ذره ای خش و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر خواهد رسید. همچنین سیستم پرداخت در محل نیز توسط دانا حمل اهواز برای شرکت ها و فروشگاه های مایل به همکاری و امضای قرار داد؛ برای مشتریان فراهم خواهد شد.

 

ارسال بسته پستی از درب منزل شیراز

ارسال بسته پستی از درب منزل شیراز به دلیل مزیت فوق العاده ای که داشته است توانسته توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. به همین دلیل امروزه افراد به دنبال راهکارهای مطلوب برای ارسال کالای مد نظر خود هستند. ما با بهره مندی از یک تیم کاملا حرفه ای در این راستا در خدمت شما هستیم. می توانید با ما از طریق راههای ارتباطی موجود در تماس باشید و راهنمایی لازم برای ارسال بسته درب به درب به دست آورید. اعتماد شما، سرمایه ی ما است. به همین دلیل در تلاش هستیم بهترین خدمات برای ارسال کالا را در اولویت قرار دهیم. همه ی اصول لازم برای حفاظت از کالای ارسالی در طول مسیر مد نظر قرار می گیرد. با ما از سالم بودن بسته ی ارسالی خود مطمئن باشید. به منظور جلب توجه شما عزیزان نیز در تلاش هستیم، هزینه ی معقول و مناسبی را درخواست کنیم. این نوع از خدمات نوین برای ارسال بسته، می تواند به نفع شما باشد.

نکات تحویل کالا

 

هزینه ی ارسال پست از درب منزل شیراز

هزینه ی ارسال مرسوله پستی از درب منزل شیراز چقدر است؟ قیمت درخواستی برای پست از درب منزل شیراز یک مقدار ثابت نیست و با توجه به فاکتورهای مختلف متغیر می باشد. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت پیشنهادی، حتما با ما در تماس باشید. هرگاه هزینه ی بسیار کم یا زیاد برای جابه جای بسته در سطح شهر از شما درخواست شد در این صورت به کیفیت خدمات مشکوک باشید. ما متناسب با فاکتورهای مختلف هزینه ی مطلوبی را برای ارسال بسته پستی از درب منزل شیراز در نظر گرفته ایم، از جمله فاکتورهای موثر می توان موارد زیر را نام برد:

  • مبدا ارسالی بسته
  • مقصد ارسالی بسته
  • وزن کالا
  • وسیله ی انتخاب شده برای ارسال بسته
  • زمان ارسال

هر یک از پارامترهای یاد شده می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای در قیمت پست درب به درب شیراز یا ارسال بسته به پست و دفتر باربری، تاثیر گذار باشد. ارسال و تحویل بسته از درب منزل یکی از خدمات نوین می باشد که به منظور رفاه بیشتر افراد ارائه شده است. دیگر به نگرانی و دغدغه های مربوط برای ارسال بسته ی خود به خصوص در کلان شهرها پایان دهید. با استفاده از خدمات ما، می توانید بدون اتلاف زمان، بسته مورد نظر را ارسال کنید. ما جزو یکی از بزرگترین شرکت های فعال در این زمینه هستیم.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

دریافت خدمات ارسال بسته پستی از درب منزل شیراز

برای دریافت خدمات ارسال پست از درب منزل شیراز می توانید همین اکنون با ما در تماس باشید. اطلاعات لازم در مورد تعرفه ی درخواستی با توجه به مقصد ارسالی بسته و وزن آن توسط همکاران ما در اختیار شما قرار می گیرد. ما در تلاش هستیم که هزینه ی خوبی را به شما پیشنهاد دهیم. برای ارسال بسته درب به درب نیز قیمت جداگانه ای محاسبه می شود. از سلامت کالای ارسالی در طول مسیر، به طور کامل مطمئن باشید. امروزه یکی از دغدغه های اصلی فروشندگان آنلاین در شیراز ارسال کالای خریداری شده به صورت سالم و با هزینه ی کم است. اگر شما نیز یک فروشگاه اینترنتی دارید می توانید با انجام قرارداد با شرکت ما، در هزینه ی ارسال بسته ها در سطح شهر شیراز، به مقدار قابل ملاحظه ای صرفه جویی کنید.

ما برای مشتریان دائمی خود، تخفیف های ویژه ای برای ارسال بسته پستی از درب منزل شیراز در نظر گرفته ایم. همکاران ما  حساسیت ویژه ای به آن تایم بودن دارند. بسته ی شما بلافاصله بعد از تکمیل شدن مراحل لازم به سوی مقصد ارسال می شود. اگر جزو مشتریان اصلی ما باشید در هر بسته ی اسالی نیز می توانید تخفیف های ویژه ای دریافت کنید.

بسته ارسالی از شیراز

 

مزایای خدمات پستی دانا حمل برای استفاده کنندگان

خدمات پستی دانا حمل شیراز مزایای بیشماری دارد. از جمله این مزایا می‌توان به تحویل و ارسال کالا درب منزل، تحویل مطمئن و سریع، مطمئن بودن جهت ارسال بسته به مخاطب درب منزل و زمان مناسب را نام برد، این مزیت همچنان که پیش‌تر اشاره کردیم؛ بخش بزرگی از زمان شما و مخاطبتان را ذخیره خواهد کرد. حتی اگر حجم و تعداد بسته های ارسالی شما بسیار کم باشد؛ دانا حمل این کار را برای شما در اسرع  وقت، بدون در نظر گرفتن درجه کمی بسته مورد نظر انجام می‌دهد.

ارسال بسته پستی از شیراز

 

مزایای دانا حمل شیراز برای کسب و کارهای آنلاین

از مهم ترین ویژگی های مورد توجه مشتریان ارسال بسته پستی در زمان و موعد مقرر است. برای فروشندگان نیز این موضوع اهمیت زیادی دارد. چرا که رضایت مشتری، اصل تداوم کسب و کار است. تیم تخصصیی دانا حمل، در ارسال بسته های پستی به درب منزل در زمان معین و حفظ سلامت کامل بسته اهمیت زیادی می‌دهد. همچنین از تفاوت های برجسته دانا حمل، در کنار سرعت و دقت بالا، هزینه مناسب نسبت به پست های معمولی است. نه تنها بسته در زمان مقرر برای مشتری شما ارسال می شود. بلکه با هزینه متناسبی این کار صورت خواهد گرفت. این مورد نیز رضایت مشتریان شما را دو چندان می‌کند.

یکی دیگر از مزایای استفاده کسب و کار شما از دانا حمل، می‌توان به ایجاد تصویر حرفه برای مشتریانتان اشاره کرد. با این کار در کنار مسئولیت پذیری بالایی که به مشتری نشان می‌دهید؛ تصویر حرفه ای از اقدام با سرعت و ظرافت همزمان نیز برای آنان، به ارمغان خواهید آورد. چرا که مشتریان متوجه احترام و ارزشی که شما برای آنها قائلید خواهند شد. در آخر باید دوباره اشاره کنیم؛ ارسال بسته های شما، با امنیت بسیار زیادی صورت می‌گیرد. گاهی ممکن است؛ هنکامی که بسته پستی شما نزد پست معمولی است، در زمان ارسال، شما یا مخاطبتان در منزل حضور نداشته باشید. در این شرایط، بسته به اداره پست برگشت زده خواهد شد. شما نیز باید به صورت حضوری به دنبال بسته خود روانه اداره پست شوید. در خدمات پستی درب منزل دانا حمل، چنین مشکلاتی پیش نخواهد آمد. همکاران ما از حضور مشتری یا مخاطبان شما در زمان تحویل بسته درب منزلشان، اطمینان حاصل خواهند کرد. حتی به دلیل نظارت بالایی که صورت می‌گیرد؛ امکان سرقت و گم شدن اقلام شما کاهش یافته و چیزی نزدیک به صفر خواهد بود. تمامی افراد تیم در قبال ایمنی و سلامت بسته شما مسئول و کوشا هستند.

 

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها