ارسال بسته پستی از درب منزل در کرج

همزمان با رونق کسب و کارهای آنلاین، ارسال بسته های پستی نیز بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. به دلیل شلوغی خطوط حمل و نقل و ترافیک های جاده ای و درون شهری، ارسال کالاها توسط خود فرستنده نیز به سادگی میسر نخواهد شد. به همین دلیل دانا حمل با ارائه خدمات پستی درب به درب کرج، همچنین خدمات پستی در داخل و خارج کشور، این پروسه را برای ما عزیزان آسان نموده است. تنها کافی است؛ بسته های خود را ثبت کنید. سپس با پرداخت مبلغ، پیک دانا حمل کرج، جهت دریافت مرسوله شما و ثبت آن در سیستم پستی، به دنبال آن می‌آید. برای ارسال بسته های پستی، شما حتی نیاز به مراجعه به دفاتر پست نیز نخواهید داشت.

 

مزایای ارسال بسته پستی از درب منزل

ارسال درب به درب

همانطور که پیشتر گفتیم؛ این سیستم مانع از ایجاد ناراحتی، حضور طولانی مدت در ترافیک، منتظر ماندن جهت پذیرش بسته شما، پر کردن فرم های اداری و زمان گیر، از همه مهم تر مراجعه بابت پیگیری محموله پستی خواهد شد. در ارسال بسته پستی درب به درب کرج، ارسال کننده کافی است؛ فرم ارسال را در سایت پر نماید، سپس مبلغ ارسال را پرداخت کند. این اطلاعات ثبت سیستم خواهند شد.

در نهایت مامورین پست دانا حمل کرج، با دریافت بسته ارسالی از مشتریان و با توجه به اطلاعات ذکر شده، مناسب ترین بسته بندی را جهت جلوگیری از آسیب دیدگی و حمل ایمن بسته پستی، ارئه می‌کنند. این بسته در امنیت کامل به سمت مقصد ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است؛ هرگونه آسیب دیدگی در فرایند ارسال بسته به مقصد، با مسئولیت کامل دانا حمل کرج خواهد بود.

 

انواع بسته های قابل ارسال توسط دانا حمل کرج

دانا حمل کرج، خدمات گوناگونی به مشتریان ارائه می‌دهد. این خدمات شامل گوناگونی در ارسال بسته نیز می‌شود. بارهایی اعم از سنگین و سبک، بزرگ و کوچک، شامل مواد غذایی و خوراکی، لوازم شکستنی و آسیب پذیر، لوازم خطرناک برای عموم مانند نشت گیر گاز، لوازم الکترونیکی گران قیمت و انواع بسته های مشتریان عزیز، توسط دانا حمل کرج به سراسر ایران و حتی خارج از کشور قابل حمل و ارسال می‌باشد.

 

تعرفه حمل شرکت دانا حمل

تعرفه داناحمل

 

خدمات پست درب به درب در دانا حمل کرج

آسودگی و امنیت بسته های پستی در گنار سرعت عمل و ارسال آنها به مقصد از مهم ترین اهداف شرکت پستی دانا حمل است. بنابراین خدمات پست درب به درب دانا حمل  کرج، مزیت های برجسته ای دارد. این مزایا همسو با اهداف دانا حمل کرج می‌باشد. بنابراین تمام آنچه ما برای مشتریان می‌خواهیم؛ آسودگی خیال و راحتی است.

 

بسته بندی

ارسال بسته پستی

اولین مرحله پیش از ارسال، بسته بندی است. در این مرحله مامورین پست دانا حمل کرج، با توجه به اطلاعاتی که مشتریان پیشتر در فرم ثبت نام ارائه داده اند؛ و همچنین مسافت مبدا تا مقصد، بسته پستی شما را بسته بندی و برای ارسال توسط مامورین ارسال پست دانا حمل کرج، آماده می‌سازند.

 

تحویل بار درب به درب

تحویل بار درب به درب

دانا حمل کرج، به ارسال بسته های پستی درب به درب معروف است. بسته پستی از درب منزل ارسال کننده، توسط مامورین پست دانا حمل کرج دریافت می‌شوند. سپس با نظارت و در امنیت کامل به مقصد ارسال خواهند شد. در زمان ارسال، تحویل گیرنده موظف به امضای رضایت نامه است. این رضایت نامه برای اطمینان از عدم ایجاد هرگونه آسیبی از جانب مامورین پست دانا حمل و در پروسه ارسال بسته است. بنابراین پس از تحویل و چک کردن بسته توسط مشتری، این مرحله بعدی خواهد بود.

لازم است اشاره کنیم؛ با گسترش خدمات پست دانا حمل، در شهرهای دیگر، مزایا و ویژگی های خدمات نیز تغییر خواهند کرد. برای مثال در شهرهایی که خدمات دانا حمل گسترش داشته اند؛ هزینه ارسال نیز توسط مامورین و در زمان ارائه کالا درب منزل از مشتریان دریافت خواهد شد. با این حال، این ویژگی فعلا تنها برای شرکت ها، مغازه ها و مشتریان دائمی و قراردادی دانا حمل قابل ارائه است.

 

هزینه ارسال بسته پستی توسط دانا حمل کرج

هزینه نهایی ارسال بسته پستی، به فاکتورها و معیارهای زیادی وابسته است. از جمله این فاکتورها شامل؛ مبدا ارسال، فاصله مبدا تا مقصد، وزن بسته و نوع بسته بندی مورد نیاز آن می‌باشند. از اهداف دانا حمل کرج جلب رضایت مشتریان است. بنابراین ثبت هزینه ها در تمامی مراحل ذکر شده معقول و مقرون به صرفه خواهد بود. به علاوه مشتریان دائمی دانا حمل نیز از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند.

 

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

لیست شهرهای تحت پوشش دانا حمل

دیدگاه ها