خدمات باربری و حمل و نقل

خدمات باربری و حمل و نقل در تهران و شهرستان ها به صورت درون شهری و بین شهری در کشور توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود که در اینجا به زوایای مختلف این خدمات می پردازیم.

 

خدمات باربری و حمل و نقل چه تعریفی دارد؟

باربری همانطور که می توان از نام آن هم فهمید شامل ارائه خدمات حمل و نقل بار از مبدا مشخص به مقصد معین شده می باشد. مهم نیست که بار شامل چه مواردی است آنچه مهم و حائز اهمیت است رساندن بار به مقصد با تضمین سلامت آن می باشد که این سلامت از طریق بیمه تامین می شود. با ورود باربری بسیاری از کارها راحت تر و آسانتر به سرانجام می رسند زیرا دیگر نیازی به صرف زمان زیاد نخواهد بود و ناوگان حمل و نقل تضمین سلامت بار را بر عهده دارند. بارهای تجاری، حمل و نقل اسباب و اثاث منزل و دیگر موارد در همین جرگه می گنجد که هر یک دارای قوانین و استانداردهای مخصوص به خود می باشد.

 

باربری اینترنتی:

با ورود اینترنت به زندگی روزمره باعث تسهیل شدن کارها از جمله راحتی در حوزه حمل و نقل شده است. باربری سنتی خیلی زود جای خود را به باربری اینترنتی سپرد زیرا همراه شدن با تکنولوژی مدرن باعث می شود تا کارها راحت تر و با سرعت بیشتری انجام شوند. طراحی اپلیکیشن ها امکان درخواست کامیون، وانت، خاور و تریلی را برای حمل و نقل آسان کرده است. شما در هر نقطه ای که باشید به راحتی با دسترسی به اینترنت به صورت آنلاین می توانید درخواست خود را ثبت نمایید. هیچ نیازی به صرف زمان زیاد برای دسترسی به باربری نخواهید داشت زیرا لیستی از آنها در اینترنت و از طریق اپلیکیشن ها قابل دسترس است.

شما می توانید با نگاهی به اپلیکیشن های این حوزه از خدمات ارائه شده، فرم کار و قیمت آنها مطلع شده و از میان آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب و بار خود را برای رساندن به مقصد به آن بسپارید. یکی از نکاتی که در باربری اینترنتی بسیار حیاتی است توجه به بیمه نامه است. برخی از آنها ممکن است به دلیل کاهش هزینه ها بیمه نامه را از دستور کار خود خارج کرده باشند لذا قبل از هر اقدامی اطمینان حاصل کنید که از خدمات حمل و نقل مورد نظر دارای بیمه نامه باشد.

تمامی مراحل ثبت درخواست تا مشخص شدن نوع بار، میزان آن، مبدا و مقصد بار، بیمه نامه و قیمت آن از طریق اینترنت قابل پیگیری می باشد. همچنین شما می توانید از این طریق بار خود را در مسیر پیگیری کرده و در مقصد تحویل بگیرید.

 

همپنین چک کنیدپست ویژه | ارسال سریع بسته | هزینه پست | خدمات مرتبط با پست داخلی

 

خدمات باربری:

یکی از مهمترین و ضروری ترین خدمات باربری داشتن بیمه نامه می باشد. زیرا در زمان حمل و نقل بار احتمال وقوع هر حادثه ای وجود دارد و داشتن بیمه نامه خیال شما را از این بابت راحت می کند که در صورت وقوع حادثه خسارات وارد شده به بار از قبیل تصادف، آتش سوزی، سرقت و …. را در اسرع وقت برای شما جبران می کند. پس یکی از مواردی که قبل از هر چیز باید در درخواست شما ثبت شود داشتن بیمه نامه باربری می باشد.

از دیگر خدمات باربری حمل و نقل با ماشین سبک و سنگین می باشد. داشتن خودروهای سبکی چون خاور، نیسان و کامیونت و خودروهای سنگین چون کامیون، تریلی  و بوژی از مواردی است که باعث می شود مشتری های بیشتری را به سوی خود جذب نماید.

باربری بین شهری

از دیگر خدمات باربری بسته بندی مناسب و مطلوب بار می باشد. در بسیاری از موارد بسته بندی نامناسب بار سبب وارد آمدن خسارت خواهد بود از اینرو بسیاری از باربری ها خود اقدام به بسته بندی مناسب بار می نمایند تا ایمنی بار در زمان حمل و نقل حفظ شود.

بخش پشتیبانی از دیگر خدمات یک باربری حرفه ای است. پشتیبانی به صورت 24 ساعته علاوه بر نظارت بر ثبت سفارشات باربری تمام موارد مورد نظر را با مشتری چک کرده و در صورت ایراد آنها را رفع می نماید. پشتیبان همچنین می تواند مشتری را در جریان مراحل ارسال بار تا رسیدن به مقصد قرار دهد زیرا پشتیبان از موقعیت لحظه ای بار در مسیر مطلع می باشد تا در صورت هر گونه اتفاق بتواند راهکار مناسبی را پیاده نماید تا بار به سلامت به مقصد برسد. در بسیاری از موارد خود مشتری می تواند از طریق اپلیکیشن مسیر انتقال بار خود را در مسیر ردیابی نماید.

در برخی همچنین امکان ارسال همزمان بار به چند مقصد را دارا می باشند که این یکی از مواردی است که برای تجار و بازرگانان می تواند قابل استفاده و مفید باشد.

رانندگان مجرب و متعهد، بهره بردن از ماشین مناسب با بار، ایمنی ماشین ها، تعیین قیمت مصوب و تعیین صحیح مسیر تا مقصد هم از دیگر خدمات مهم در باربری می باشد که آن را در ردیف بهترین ها قرار می دهد.

ارسال بسته پستی از درب منزل در شیراز

باربری تهران:

با توجه به اینکه تهران شهری شلوغ و پرترافیک می باشد باربری تهران دارای خصوصیات مخصوص به خود است. هزینه آن در تهران با توجه به نوع بار و مسیر ارزیابی می شود. ممکن است بار از نقطه ای از شهر تهران به نقطه دیگری از تهران منتقل شود و ممکن است که بار از مبدا تهران به مقصد خارج از تهران فرستاده شود که در هر مورد نوع بیمه نامه، هزینه و دیگر موارد کمی متفاوت خواهد بود. در برخی موارد انتقال بار از مبدا تهران به مقصدی در تهران بدون بیمه نامه خواهد بود. در چنین مواردی بار فاقد ارزش بالا می باشد و صاحب بار نیازی به بیمه شدن بار خود نمی بیند. مثلا در حمل اسباب و اثاثیه منزل معمولا از بیمه نامه استفاده نمی شود.

باربری در شهرستان ها با توجه به اینکه نسبت به تهران بزرگ نیستند و مسیرهای کم ترافیک تری دارد بدون شک هزینه های آن متفاوت خواهد بود اما تمامی موارد دیگر اعم از بیمه نامه، ایمنی بار و بسته بندی مناسب بار را در اولویت قرار می دهد.

 

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از مشتریان

افتخار میکنیم میزبان بهترین ها هستیم