ارسال سریع بسته

دانا حمل خدمات ارسال سریع بسته در تهران و به شهرستان ها با بهترین کیفیت را برای شما فراهم ساخته است. این شرکت در زمینه پست سریع بین شهری رتبه خوبی کسب کرده است و حالا شرایط ارسال سریع به شهرستان را فراهم ساخته است.

 

طیف وسیعی از سرویس های پستی با قیمت مناسب

راهکارهای زنجیره حمل و نقل می بایست با در نظر گرفتن زمان ارزیابی شود، سرویسها و خدمات دانا حمل در زمینه ارسال سریع به سرعت در حال رشد و توسعه می باشد و در کمترین زمان ممکن محموله های مشتریان به مقاصد رسیده و تحویل می گردد.

دانا حمل در زمینه سرویس ارسال سریع، اقدام به بهینه سازی فعالیت بخش های مختلف خود کرده است. در این شرکت با استفاده از تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری مدرن کمک گرفته شده تا خدمات در بستر به روز و حرفه ای اجرا شود و با سرعتی کم نظیر محموله ها تحویل شده و رضایت مشتریان بیش از پیش حاصل شود.

مطالعه یبشتر: پست سریع بین شهری

ارسال سریع بسته به شهرستان، مطمئن با بیمه

تنها با چند کلیک ساده در سایت دانا حمل می تونید از سفیران این شرکت بخواهید که در محل مورد نظر شما حاضر شوند و بسته شما را تحویل گیرند و به شهر مقصد تحویل دهند. تمامی بسته ها در سرویس ارسال سریع، در سریع ترین زمان ممکن ارسال شده و از به صرفه ترین تعرفه ها برای این سرویس ارایه می شود.

دانا حمل چندین شعبه در نقاط مختلف در تهران داشته و به همین علت  جمع آوری بسته ها علاوه بر سرویس درب به درب از طریق این شعب نیز قابل انجام است و بعضا می تواند باعث افزایش سرعت ارسال محموله های مشتریان گردد.

شرایط کاری دانا حمل به این صورت است که می توانید در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت بسته خود مطلع شوید و با استفاده از شماره بارنامه یا کد پیگیری محموله خود از طریق سایت دانا حمل بصورت  آنلاین از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

خدمات بسته بندی این شرکت بر اساس نوع کالا و میزان حساسیت آن صورت می گیرد، در صورتی که محتویات بسته شکستنی باشد از بسته بندی خاصی باید استفاده شود تا محموله بصورت سالم به گیرنده تحویل شود.

امکان پرداخت هزینه توسط گیرنده فراهم شده است و همینطور خدمات پرداخت در محل نیز برای کسب و کارهای آنلاین در خدمات ارسال سریع قابل ارایه می باشد. فرآیند های کاری با توجه به نیاز مشتریان قابل انعطاف و تغییر است.

شعب و نمایندگی های دانا حمل در همه روزهای غیر تعطیل از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر آماده سرویس دهی می باشند.

ارسال سریع

برای مشاهده اطلاعات در زمینه پست بین الملل می توانید به این مقاله “پست سریع بین المللی” مراجعه کنید.

 

نکات جالب در سرویس ارسال سریع کالا در تهران

یک سری نکات جالب در خصوص سرویس ارسال سریع کالا در تهران وجود دارد. دقت کنید که این سرویس به نسبت سرویس های معمولی کمی گرانتر است چون سرعت، اولین رکن آن محسوب می شود. یعنی کالا شما تحت هر شرایطی در سریع ترین زمان ممکن به دست گیرنده خواهد رسید! این رویکرد به قدری ارزشمند است که کمک می کند بسیاری از کسب و کارها رونق زیادی بگیرند و رضایت مشتریان مرتبط افزایش یابد.

در سرویس ارسال سریع کالا نیاز به کد پستی نیست! بله درست متوجه شدید، در صورتی که آدرس گیرنده کامل باشد الزامی برای کدپستی وجود ندارد و تیم حرفه ای دانا حمل بدون نیاز به این پارامتر نسبت به تحویل محموله های ارسالی اقدام می نمایند.

در سایت دانا حمل به زودی بخشی فعال می گردد تا مشتریان بتوانند هزینه خدمات پستی در ارسال سریع و … را پیش از ثبت سفارش و ارسال ملاحظه نمایند. در بخش برآورد قیمت می توانید پیش از ارسال سریع کالا از هزینه تقریبی ارسال اطلاع پیدا کنید و در صورتی که موفق نشدید می توانید از مشاوران فروش ما بخواهید در این زمینه به شما یاری برسانند.

بسته های ارسالی در تهران طی یک روز ارسال می شوند و برای شهرستان ها نیز عمدتا 24 تا 48 ساعت پس از دریافت بسته انجام می گردد.

برای مشاهده اطلاعات در زمینه پست فوری می توانید به این مقاله “پست فوری” مراجعه کنید.

 

تضمین کیفیت در ارسال سریع بسته پستی

خدمات ارسال سریع دانا حمل با تضمین کیفیت و سرعت همراه است به طوری که بسته پس از ارسال شامل کد رهگیری بوده و کد رهگیری که در اختیار شما قرار می گیرد نشان می دهد که بسته شما در حال حاضر کجاست و در چه موقعیتی قرار دارد. بررسی ها اینطور نشان می دهد که تضمین کیفیت در ارسال از مهمترین خدمات دانا حمل است به طوری که هیچ آسیبی در حمل و نقل محموله ارسالی وارد نخواهد شد.

ارسال سریع

اگر شکایتی دارید با ما در میان بگذارید!

در صورتی که به هر دلیلی بسته شما دیرتر از زمانی که فکرش را میکنید تحویل داده شده و شکایتی از سوی شما وجود دارد می توانید کدرهگیری یا شماره بارنامه خود را به ما اعلام کنید. در این راستا کارشناسان واحد امور مشتریان دانا حمل در سریع ترین زمان ممکن بررسی های لازم روی بارنامه شما صورت می گیرد تا به شکایت شما رسیدگی کامل گردد و رضایت شما حاصل شود.

همه خدماتی که توضیح داده شد تنها با چند کلیک ساده صورت می گیرد به طوری که شما می توانید همه مراحل کار را به دقت پشت سر بگذارید و سعی کنید موقعیت حمل و نقل کالا را به صورت حرفه ای دنبال کنید. کسانی که قصد ارسال سریع بسته خود دارند قطعاً می بایست از خدمات ارسال سریع و درب به درب ما استفاده نمایند چون در ارسال معمولی زمان بیشتری برای حمل و نقل و بسته بندی نیاز است.

در صورتی که درون بسته شما کالای خاصی است باید قبل از تحویل با پرسنل دریافت کننده محموله تان در میان بگذارید تا بهترین روش ممکن نسبت به ارسال و تحویل آن اقدام شود.

دانا حمل سعی کرده هزینه ها را سرشکن نماید به این ترتیب نیاز به پرداخت هزینه زیاد و اضافی برای ارسال مرسوله خود ندارید. در دانا حمل خیالتان بابت ارسال محصول، زمان تحویل و کیفیت حمل و نقل جمع است و در این زمینه می توانید از بهترین سرویس ها کمک بگیرید و شرایط را به دقت بسنجید.

دانا حمل حامی شما در همه رویدادهای پستی بوده و تضمین کیفیت و سرعت مهمترین هدف این شرکت است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از مشتریان

افتخار میکنیم میزبان بهترین ها هستیم